Dostawa i płatność

W Jazz for Pets staramy się, aby dostawa i płatność były dostosowane do każdego klienta indywidualnie. Realizacja zamówienia obejmuje czas kompletowania zamówienia, pakowanie i wysyłkę, a dokładniej czas dostawy. Paczka Jazz for Pets może zostać wysłana do wybranego przez Ciebie Paczkomatu InPost lub dostarczona bezpośrednio do domu przez kuriera – wszystko zależy od tego którą formę dostawy wskażesz przy finalizacji zamówienia.

Paczka z wybranym produktem Jazz for Pets zostanie nadana niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności. Zależy nam, aby zamówienia realizować jak najszybciej, dlatego czas dostawy trwa zazwyczaj 2-5 dni roboczych, bez względu na wybraną opcję (kurier DHL lub Paczkomat InPost).

Wszystkie nasze produkty są starannie opakowywane w celu wyeliminowania możliwości uszkodzeń.

KOSZT DOSTAWY:

CZAS DOSTAWY I PŁATNOŚCI:

Czas dostawy w kraju trwa 2-5 dni roboczych. W sprawie wysyłki za granicę prosimy o kontakt mailowy kontakt@jazzforpets.pl w celu doprecyzowania szczegółów. Zwracamy uwagę, że czas wysyłki zagranicznej może ulec wydłużeniu, w zależności od kraju docelowego. W razie potrzeby zapraszamy do kontaktu telefonicznego.

 

O wysłaniu zamówienia zostaniesz poinformowany w osobnym e-mailu. W wiadomości otrzymasz link do śledzenia przesyłki na stronie kuriera. Zarejestrowani użytkownicy Jazz for pets mają możliwość śledzenia statusu przesyłki, wystarczy tylko zalogować się na swoje konto i sprawdzić zakładkę „Twoje zamówienia”.

 

PŁATNOŚCI:

Dla bezpieczeństwa i wygody transakcji korzystamy z systemu Paynow oraz PayPal. Dzięki temu możesz zapłacić przelewem, kartą kredytową lub BLIKiem. Osobom niekorzystającym z płatności internetowych proponujemy opcję za pobraniem.

Dostawa i płatność w Jazz for Pets to gwarancja sprawnych i dostarczonych na czas zakupów.